- Mo 28. Sep 2009, 07:35
Community ist, wie ich finde, ganz oben auf der Liste.
Auch die zweite Folge hat mich voll überzeugt und ich hoffe, dass der Show ein langes Leben beschieden ist.
Community centers on Jeff (Joel McHale), a suspended lawyer who is back in school after his college degree is deemed invalid by the State Bar. The show centers on Jeff's experiences going to community college and the people he meets there. John Oliver plays Duncan, a professor at the community college, whom Jeff represented as a lawyer. He also meets a girl, Britta, who is his main love interest in the series, as well as Pierce (Chevy Chase), an older student who has been married seven times.Mann muss sagen, dass dieses Jahr mit einigen wirklich guten Comedy-Pilotes aufwarten konnte.
Community ist, wie ich finde, ganz oben auf der Liste.
Auch die zweite Folge hat mich voll überzeugt und ich hoffe, dass der Show ein langes Leben beschieden ist.
Alle von ultimateslayer getroffenen Aussagen geben die aktuelle Meinung des Verfassers bzw. der Verfasser wieder und stellen nicht notwendigerweise die empirische Wahrheit - sofern existent - dar.