little_big_man hat geschrieben: Übrigens: Sonntag 7-8 zählt normalerweise auch zur Primetime mit der beschränkten Auswahl zwischen AFHV, 60 Minutes und Sport!Da gibt es bei uns Abendessen und wird sind gesittet genug, den Fernseher auszulassen.
little_big_man hat geschrieben: Übrigens: Sonntag 7-8 zählt normalerweise auch zur Primetime mit der beschränkten Auswahl zwischen AFHV, 60 Minutes und Sport!Da gibt es bei uns Abendessen und wird sind gesittet genug, den Fernseher auszulassen.
Stefan hat geschrieben:du hast wohl die Regeln nicht so ganz verstanden :evil:stimmt :oops: Denkt euch einfach ich halte die Augen zu bei den Zeiten wo ich keine Serie angegeben habe :oops:
zvenn hat geschrieben:Boa, wie schwer ist das denn :evil: :lol:könnt ihr alle nicht lesen.. es ging darum, dass man bei jedem Slot etwas SCHAUEN MUSS .. ihr noobs.. :twisted:
Donnie hat geschrieben:Keine Bewertung ist möglich für Missing und The Firm.Wieso? der "Hello, i'm Ashley Judd" Trailer war doch toll
Stefan hat geschrieben:könnt ihr alle nicht lesen.. es ging darum, dass man bei jedem Slot etwas SCHAUEN MUSS .. ihr noobs.. :twisted:Ich schau doch nichts, was mich überhaupt nicht interessiert. Zu den Zeiten les ich immer ein Buch
zvenn hat geschrieben:Na und, darum gings ja nicht :evil:Stefan hat geschrieben:könnt ihr alle nicht lesen.. es ging darum, dass man bei jedem Slot etwas SCHAUEN MUSS .. ihr noobs.. :twisted:Ich schau doch nichts, was mich überhaupt nicht interessiert. Zu den Zeiten les ich immer ein Buch:lol:
Alternate Reality: 'LOLA, 'Outsourced' Listed As Returning Series In NBC Press MaterialsScheint als wären hier ein paar Entscheidungen in letzter Sekunde gefällt worden. Vorallem str1ke und die anderen Outsorcedfans gibt das sicher zu denken. Wer weiß wie knapp die Serie ausgeschieden ist.
There was chatter at NBC's upfront presentation that isolated 2011-12 NBC Primetime Preview press binders included a page for Wonder Woman as a new series. Everything was fine in the New Series section of the NBC binder I found waiting for me when I came back from New York, but the Returning Series section included 2 intriguing entries - freshman drama Law & Order: Los Angeles and comedy Outsourced. Both were canceled last Friday, so their glossy pages, accidentally included by the fulfillment house contracted for the binders, provide an eerie peek into what could have been. "Fusing the classic ripped-from-the-headlines storytelling with the distinctive backdrop of LA, the newest addition to the Law & Order franchise is back to delve further into the unique attitudes, cultures and crimes of the West Coast," is the opening line in the LOLA profile. Outsourced's writeup provides a glimpse at some of the producers' ideas for the now-scrapped Season 2 of the workplace comedy. "After surviving his first year managing the call center in India, Todd's ready for some bigger challenges - should he try to make his relationship with Asha a bit more than work-related? Is his team ready for a trip to America for training and some good ol' USA traditions like beer pong?" We'll never know...
http://www.deadline.com/2011/05/final-t ... of-change/Zwar sagen die Piloten sehr wenig darüber aus, wie sehr sich der Sender letztlich bei der Serie traut, aber ich finde es ist schon mal ein gutes Zeichen, dass wir einige wirklich ungewöhnliche Konzepte diese Season haben. Lässt sich nur hoffen dass zumindest 1,2 davon überleben oder wenigstens ein moderater Erfolg dabei ist (tippe da am ehesten auf Once Upon a Time, Pan Am oder The Playboy Club).
I can't remember a time where the majority of the networks had new heads at their upfront presentations. Paul Lee took over for Steve McPherson at ABC, Bob Greenblatt for Jeff Gaspin and Angela Bromstad at NBC and Mark Pedowitz is succeeding Dawn Ostroff at the CW. There is a similar changing of the guard among the top TV producers this year. Upstart Chernin Entertainment and DreamWorks TV, which is reentering the broadcast arena, topped the pods with the most new series, 3 each, with another recently launched company, Aaron Kaplan's Kapital Entertainment, scoring 2 new shows. Meanwhile, such longtime upfront fixtures as Jerry Bruckheimer TV, Mark Gordon Co. and Wonderland didn't land any new series for next season.
Also in a departure from upfronts' recent past, bullish by the influx of ad dollars from the recovering economy and driven by the desire of their new chiefs to stand out, ABC, NBC and CW took bigger swings than usual with such unconventional projects as the Broadway-themed Smash and Inception-flavored Awake (NBC), fairytale mystery Once Upon a Time and horror thriller The River (ABC). Meanwhile, CW successfully went after a pilot that had been developed and produced for a much larger network, CBS' The Ringer. And there are two other changes that I feel may signal a shift in the way TV development is done.
First: actors taking things in their own hands. Tired of waiting for the perfect pilot script to come along, more actors than ever went ahead and wrote a pilot for themselves this past development season. Many of the scripts went to pilot and then to series, including Whitney Cummings' Whitney on NBC, David Hornsby's How To Be a Gentleman, Chris Moynihan's Man Up and Lennon Parham and Jessica St. Clair's BFF.
The other trend undermines the fundamentals of the broadcast development system. A lot has been written about the cumbersome and painful network notes process, creators often complain that it interferes with their vision. Well, the network brass circumvented their traditional development process more than ever this season, going heavily for spec scripts that were often taken out in the final stage of the development process. Both of CBS' newly picked-up comedy series, 2 Broke Girls, which became CBS' highest-testing pilot ever, and How To Be a Gentleman, were spec scripts CBS nabbed in December and January, respectively. Also based on spec (or previously developed elsewhere) scripts are 6 other new series for next season: NBC's Awake and Smash, ABC's Apartement 23, Fox's Alcatraz and Touch and CW's Ringer. They say that in television it's all about the distinct voice of the series' creator. With so many new shows making it to the screen with the voice of their creators virtually unfiltered by the network development machine, maybe the broadcast networks will move closer to the cable and British model of auteur TV. The only downside is that many TV development execs may be out of a job.
AlphaOrange hat geschrieben:Will CW eigentlich gar nicht, dass man sich die Piloten im TV ansieht, oder warum präsentieren sie dermaßen ultralange Trailer, die gefühlt jede relevante Szene enthalten, nur in einem angenehmeren Erzähltempo?Ich denke mal das sind die Trailer, die bei den Upfronts gezeigt wurden - das käme zumindest bei der Länge hin.
Schon wieder Gale Harold... :roll:Lieber "Gott sei Dank!". Von mir aus könnte er in viel mehr Serien mitspielen.
Stefan hat geschrieben:Jep, das sind die Upfronts-Trailer und anscheinend wurden die ohne dem Wissen von CW online gestellt, weil die gestern Abend schon auf der Jagd waren, sie sperren zu lassen.AlphaOrange hat geschrieben:Will CW eigentlich gar nicht, dass man sich die Piloten im TV ansieht, oder warum präsentieren sie dermaßen ultralange Trailer, die gefühlt jede relevante Szene enthalten, nur in einem angenehmeren Erzähltempo?Ich denke mal das sind die Trailer, die bei den Upfronts gezeigt wurden - das käme zumindest bei der Länge hin.