Nataku hat geschrieben:Die dritte Folge habe ich nach etwa 20 Minuten abgestellt.Schade...
Das wars bei mir mit Reaper.
Nachdem ich den Piloten richtig gut fand, haben mich die weiteren Folgen einfach nicht überzeugt.
Although the CW finished last with its combination of Beauty and the Geek (Viewers: 3.55 million; A18-49: 1.8/ 5) and Reaper (Viewers: 3.25 million; A18-49: 1.5/ 4), week-to-week the network built on Tuesday by 470,000 viewers and 14 percent among adults 18-49. That’s a step in the right direction.
Source: pifeedback.com
THE CW'S "REAPER" DEBUTS BY BUILDING ON ITS LEAD-IN AND DELIVERING TIME PERIOD GROWTH IN KEY DEMOS
REAPER Recruits Young Men to The CW on Tuesday; Delivering The CW's Best Performance Ever in The Time Period in All Male Demos
September 26, 2007 (Burbank, CA) - Facing tough premiere week competition, The CW's new series REAPER got off to a solid start, building on its established lead-in, BEAUTY AND THE GEEK, by 6% in adults 18-34 (1.8/5) and 8% in viewers (3.22mil), according to preliminary live plus same day Nielsen ratings for Tuesday, Sept. 25, 2007.
REAPER also delivered time period gains versus the "Veronica Mars" premiere (10/3/06), with growth of 6% in adults 18-34 and 7% in adults 18-49 (1.5/4).
The series debut of REAPER recruited a lot of young men to The CW on Tuesday. In fact, REAPER delivered The CW's best ratings in the time period among men 18-34 (1.8/5), men 18-49 (1.5/4) and male teens (1.7/5).
In bringing men to The CW, REAPER improved on its GEEK lead-in by 38% in men 18-34 (1.8/5), 25% in men 18-49 (1.5/4) and 31% in male teens (1.7/5).
And compared to last fall's "Veronica Mars" opener, last night's REAPER drew an impressive 64% more men 18-34, 67% more men 18-49 and 70% more male teens.
Source: TheFutonCritic
AlphaBolley hat geschrieben:Joar, 1x04 war wieder besser als die beiden vorherigen, aber ein Knaller ist die Serie wahrlich nicht.Ja, total zustimme und bin ich ja froh, dass es jemand auch so sieht. Ich dachte mir immer nur "soll das witzig sein?"
Die vessels gehen mir irgendwie auf die Nerven, die sind total sinnlos.
Im Pilot war das ja noch in Ordnung und ganz lustig, aber danach war's einfach nur noch lächerlich, vor allem der ferngesteuerte Truck und der Toaster.
The CW bestellt drei zusätzliche Scripts von "Reaper".
Quelle
DonnieDarko hat geschrieben:1x05 war eigentlich nicht schlechter als die Folge davor, aber trotzdem gefällt mir die Serie irgendwie immer weniger, wobei ich die Szene zwischen Sam und dem Teufel am Ende gut fand, da der Teufel endlich mal etwas dazu gesagt hat, dass Sam so gut wie jede Person in sein Geheimnis einweiht. Auch interessant ist die Tatsache, dass Sams Vater eine Seite aus dem Vertrag des Teufels herausreißt und verbrennt. Nun hat die Serie also sowas wie ein Staffelgeheimnis...Da kann ich nur zustimmen. Die Folgen werden in meinen Augen immer schwächer, vielleicht liegt es daran dass sich nicht wirklich was neues tut, Sam versetzt wie immer Andi, die ist natürlich angepisst. Sock und Ben helfen Sam die Seele einzufangen.